Vodafone

Online verzi ČILICHILI dodá Vodafonu Boomerang Digital a MEDIA FACTORY

23. září 2008

Výběrové řízení na dodavatele online verze firemního časopisu Vodafone ČILICHILI vyhrála agentura Boomerang Digital. Spolu s agenturou MEDIA FACTORY Czech republic, která z tendru vyšla jako nejlepší tvůrce grafického designu budoucího online magazínu, se tak stanou klíčovými dodavateli celého projektu. „Agentura Boomerang Digital nás ve svém návrhu přesvědčila, že dokáže vytvořit atraktivní a životaschopnou online verzi časopisu ČILICHILI s originálním duchem své tištěné předlohy. Současně nám nabídla pokročilý redakční systém, který umožní nezbytný rozvoj webu do budoucna,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu. V rámci výběrového řízení byly osloveny 4 z agentur, které se v nedávné době účastnily tendru na interaktivně-marketingové aktivity Vodafonu: 1.

Výběrové řízení na dodavatele online verze firemního časopisu Vodafone ČILICHILI vyhrála agentura Boomerang Digital. Spolu s agenturou MEDIA FACTORY Czech republic, která z tendru vyšla jako nejlepší tvůrce grafického designu budoucího online magazínu, se tak stanou klíčovými dodavateli celého projektu.

„Agentura Boomerang Digital nás ve svém návrhu přesvědčila, že dokáže vytvořit atraktivní a životaschopnou online verzi časopisu ČILICHILI s originálním duchem své tištěné předlohy. Současně nám nabídla pokročilý redakční systém, který umožní nezbytný rozvoj webu do budoucna,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

V rámci výběrového řízení byly osloveny 4 z agentur, které se v nedávné době účastnily tendru na interaktivně-marketingové aktivity Vodafonu:
1. Multimediální, Advertures, Boomerang Digital a MEDIA FACTORY.

MEDIA FACTORY připravila design a kreativní koncept portálu, který získal nejvyšší ohodnocení i v následném uživatelském testování. Bude proto dodavatelem grafické a kreativní části projektu. Dodavatelem obsahu pro online ČILICHILI je, stejně tak jako pro papírovou verzi, agentura Boomerang Publishing.

„Nová online verze ČILICHILI převezme z tištěného časopisu vysokou laťku publicistické i redakční práce, stejně jako humor a mírně provokativní styl,“ říká Michal Schindler, šéfredaktor obou verzí časopisu a dodává: „Obě verze budou zpočátku sdílet obsah, avšak postupem času chceme, aby portál začal žít svým vlastním multimediálním životem.“

Nový portál témata z tištěné verze obohatí o multimediální složky, nabídne mnohem větší možnosti interakce se čtenáři a bude denně aktualizován. Přístupný bude jak přímo z www.cilichili.cz, tak ze stránky www.vodafone.cz.

Časopis ČILICHILI, který patří do segmentu B2C, byl založen v roce 2004 a vychází nyní v nákladu 130 000 výtisků měsíčně. Kromě informací o službách a produktech Vodafonu v něm čtenáři pravidelně nalézají i pokaždé jinou „porci pěkně ostrého čtení“. To vyneslo časopisu už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis.