Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Na pozici viceprezidenta pro firemní zákazníky Vodafonu nastupuje Petr Ryska

09. dubna 2013

Od dubna má Vodafone nového šéfa pro firemní zákazníky. Je jím Petr Ryska, který ve funkci vystřídá dlouholetého viceprezidenta Vodafonu pro tento segment, Pavla Hlavinku. Ten se po pěti letech působení ve Vodafonu rozhodl pokračovat v kariéře mimo společnost. Petr Ryska má bohaté zkušenosti z B2B oblasti, které nasbíral během svého působení na manažerských pozicích v Obchodních tiskárnách Kolín a společnostech SPGroup či Roland Berger.

Petr Ryska působil posledních sedm let jako generální ředitel společnosti Obchodní tiskárny Kolín, které zrevitalizoval a přetransformoval v dobře fungující podnik. Za tento výkon si vysloužil i ocenění „Mladý manažerský talent roku 2010“. Svou kariéru započal jako konzultant a projektový manažer v mezinárodní společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde podporoval firmy v oblastech strategie a rozvoje, úspor, či restrukturalizace. Tyto zkušenosti pak zúročil jako ředitel pro Corporate Governance ve společnosti SPGroup.

Petr získal doktorát v oblasti mezinárodních vztahů na pražské VŠE a absolvoval program MBA na City University of Seattle. Je ženatý, má 3 děti a ve volném čase nejraději zdolává horské vrcholy, ať už pěšky či v sedle horského kola, na kterém příležitostně i amatérsky závodí.