Vodafone

Na pozici viceprezidenta pro firemní zákazníky Vodafonu nastupuje Petr Ryska

09. dubna 2013

Od dubna má Vodafone nového šéfa pro firemní zákazníky. Je jím Petr Ryska, který ve funkci vystřídá dlouholetého viceprezidenta Vodafonu pro tento segment, Pavla Hlavinku. Ten se po pěti letech působení ve Vodafonu rozhodl pokračovat v kariéře mimo společnost. Petr Ryska má bohaté zkušenosti z B2B oblasti, které nasbíral během svého působení na manažerských pozicích v Obchodních tiskárnách Kolín a společnostech SPGroup či Roland Berger.

Petr Ryska působil posledních sedm let jako generální ředitel společnosti Obchodní tiskárny Kolín, které zrevitalizoval a přetransformoval v dobře fungující podnik. Za tento výkon si vysloužil i ocenění „Mladý manažerský talent roku 2010“. Svou kariéru započal jako konzultant a projektový manažer v mezinárodní společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde podporoval firmy v oblastech strategie a rozvoje, úspor, či restrukturalizace. Tyto zkušenosti pak zúročil jako ředitel pro Corporate Governance ve společnosti SPGroup.

Petr získal doktorát v oblasti mezinárodních vztahů na pražské VŠE a absolvoval program MBA na City University of Seattle. Je ženatý, má 3 děti a ve volném čase nejraději zdolává horské vrcholy, ať už pěšky či v sedle horského kola, na kterém příležitostně i amatérsky závodí.