Vodafone

Mobilní reklama zlákala další silné značky

13. prosince 2007

Vodafone získal několik nových inzerentů pro služby mobilní reklamy Od letošního září vyzkoušelo nový reklamní kanál Vodafonu přes dvacet inzerentů. První úspěchy realizovaných kampaní přilákaly i takové značky jako Microsoft, Pepsi nebo Jobs.cz. Prodej mobilní reklamy nově zaštiťují i nepřímé prodejní kanály. Mobilní reklama oslovila společnosti ve zcela rozličných odvětvích: finance a pojišťovnictví (Direct pojišťovna, Komerční banka, AIG, ING, Wüstenrot), spotřební zboží (Grand Optical, Pepsi, Baťa, Hartmann, Wrigley, Sony), automobilový průmysl (Jaguár, Barum Continental), cestovní ruch (Asiana), pracovní portály (Práce.

Vodafone získal několik nových inzerentů pro služby mobilní reklamy

Od letošního září vyzkoušelo nový reklamní kanál Vodafonu přes dvacet inzerentů. První úspěchy realizovaných kampaní přilákaly i takové značky jako Microsoft, Pepsi nebo Jobs.cz. Prodej mobilní reklamy nově zaštiťují i nepřímé prodejní kanály.

Mobilní reklama oslovila společnosti ve zcela rozličných odvětvích: finance a pojišťovnictví (Direct pojišťovna, Komerční banka, AIG, ING, Wüstenrot), spotřební zboží (Grand Optical, Pepsi, Baťa, Hartmann, Wrigley, Sony), automobilový průmysl (Jaguár, Barum Continental), cestovní ruch (Asiana), pracovní portály (Práce.cz, Jobs.cz), zábavný průmysl (Blue Sky Film Distribution), mobilní obsah (Mobie TV), IT (Microsoft) a energie (ČEZ).

„Po odstartování pilotní služby „Student SMS Grátis“ jsme na základě velmi úspěšných kampaní získali hned několik silných značek inzerentů najednou“, říká Emil Kováč, senior manažer mobilní reklamy a dodává: „Jelikož je čas plánování mediálních rozpočtů, do konce roku očekáváme ještě další zájem inzerentů.“

Nejúspěšnější kampaní mobilní reklamy byla kampaň společnosti Mobie TV (dodavatel obsahu ke stažení), které po spuštění vzrostla návštěvnost WAP stránek až o 50 %.

Na základě zájmu o mobilní reklamu a rozšíření distribuční sítě, odstartoval Vodafone i zprostředkovaný prodej přes třetí strany. Mobilní reklamu tak budou nabízet i mediální agentury Fresh Company s.r.o., Crazy Tomato s.r.o., AM:PM s.r.o, MIA 2007 a.s., SOLMONTE MEDIA, Micromedia a Mediatel.

Mobilní reklama je novým fenoménem v oblasti reklamního trhu, jelikož přináší benefity pro všechny zúčastněné strany. Inzerent dokáže přesně zacílit, dostat se velmi blízko k zákazníkovi (do mobilního telefonu) a velmi přesně měřit odezvu kampaně. Zákazník Vodafonu zase získává zdarma mobilní služby za vyžádanou reklamu dle zadaných demografických kritérií. Reklamu získává pouze zákazník, který se pro službu na principu mobilní reklamy zaregistruje.