Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

KAPESNÍ SAMOOBSLUHA - INFORMACE O VAŠEM TELEFONNÍM ÚČTU PŘÍMO Z VAŠEHO MOBILU

07. června 2005

Nemáte přístup k internetu, neradi mluvíte s automatem, nepamatujete si SMS příkazy a přesto byste chtěli získat kompletní informace o svém telefonním účtu 24 hodin denně po celých 7 dní v týdnu? Oskar právě pro vás zavedl Kapesní Samoobsluhu v mobilním telefonu. Vytočením čísla *111# se zákazník dostane do menu, kde získá kompletní přehled o svém telefonním účtu. Získá například informace o aktuální dlužné částce nebo o kódech PIN a PUK. Zároveň si zde může sám, kdykoliv a kdekoliv aktivovat, nastavit a deaktivovat většinu Oskarových služeb. Kapesní Samoobsluha v mobilním telefonu tak doplňuje předchozí Internetovou, Hlasovou a SMS Samoobsluhu.

Nemáte přístup k internetu, neradi mluvíte s automatem, nepamatujete si SMS příkazy a přesto byste chtěli získat kompletní informace o svém telefonním účtu 24 hodin denně po celých 7 dní v týdnu? Oskar právě pro vás zavedl Kapesní Samoobsluhu v mobilním telefonu.

Vytočením čísla *111# se zákazník dostane do menu, kde získá kompletní přehled o svém telefonním účtu. Získá například informace o aktuální dlužné částce nebo o kódech PIN a PUK. Zároveň si zde může sám, kdykoliv a kdekoliv aktivovat, nastavit a deaktivovat většinu Oskarových služeb. Kapesní Samoobsluha v mobilním telefonu tak doplňuje předchozí Internetovou, Hlasovou a SMS Samoobsluhu.

Menu je rozděleno do 3 sekcí „Můj účet“, „Mé služby“ a „Info a Zábava“. Vstup do sekcí Můj účet a Mé služby je zcela zdarma, stejně jako do sekce Info a Zábava. Za objednání služeb z této sekce zákazník zaplatí částku dle ceníku.

Do 15. července Oskar také připravil pro nefiremní uživatele Kapesní Samoobsluhy soutěž o 10 mobilních telefonů Samsung X460. V menu Kapesní Samoobsluhy naleznou uživatelé tipovací otázku, na níž pomocí svého mobilního telefonu odpoví. Deset nejpřesnějších odpovědí vyhrává telefon.