Vodafone

KAPESNÍ SAMOOBSLUHA - INFORMACE O VAŠEM TELEFONNÍM ÚČTU PŘÍMO Z VAŠEHO MOBILU

07. června 2005

Nemáte přístup k internetu, neradi mluvíte s automatem, nepamatujete si SMS příkazy a přesto byste chtěli získat kompletní informace o svém telefonním účtu 24 hodin denně po celých 7 dní v týdnu? Oskar právě pro vás zavedl Kapesní Samoobsluhu v mobilním telefonu. Vytočením čísla *111# se zákazník dostane do menu, kde získá kompletní přehled o svém telefonním účtu. Získá například informace o aktuální dlužné částce nebo o kódech PIN a PUK. Zároveň si zde může sám, kdykoliv a kdekoliv aktivovat, nastavit a deaktivovat většinu Oskarových služeb. Kapesní Samoobsluha v mobilním telefonu tak doplňuje předchozí Internetovou, Hlasovou a SMS Samoobsluhu.

Nemáte přístup k internetu, neradi mluvíte s automatem, nepamatujete si SMS příkazy a přesto byste chtěli získat kompletní informace o svém telefonním účtu 24 hodin denně po celých 7 dní v týdnu? Oskar právě pro vás zavedl Kapesní Samoobsluhu v mobilním telefonu.

Vytočením čísla *111# se zákazník dostane do menu, kde získá kompletní přehled o svém telefonním účtu. Získá například informace o aktuální dlužné částce nebo o kódech PIN a PUK. Zároveň si zde může sám, kdykoliv a kdekoliv aktivovat, nastavit a deaktivovat většinu Oskarových služeb. Kapesní Samoobsluha v mobilním telefonu tak doplňuje předchozí Internetovou, Hlasovou a SMS Samoobsluhu.

Menu je rozděleno do 3 sekcí „Můj účet“, „Mé služby“ a „Info a Zábava“. Vstup do sekcí Můj účet a Mé služby je zcela zdarma, stejně jako do sekce Info a Zábava. Za objednání služeb z této sekce zákazník zaplatí částku dle ceníku.

Do 15. července Oskar také připravil pro nefiremní uživatele Kapesní Samoobsluhy soutěž o 10 mobilních telefonů Samsung X460. V menu Kapesní Samoobsluhy naleznou uživatelé tipovací otázku, na níž pomocí svého mobilního telefonu odpoví. Deset nejpřesnějších odpovědí vyhrává telefon.