Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Jan Klouda ve Vodafonu povýšil na šéfa právníků

03. června 2011

Jan Klouda (35) se stal novým hlavním právníkem společnosti Vodafone Czech Republic. Na pozici General Counsel bude spolu se svým týmem odpovědný za právní podporu aktivit společnosti, zejména dalšího růstu v oblasti poskytování ICT řešení. Jan Klouda nastoupil do Vodafonu v roce 2007 jako ředitel pro právní záležitosti. „Očekáváme, že Jan Klouda nás podpoří v dosažení strategických cílů právně bezpečnou cestou“, říká Colin Shea, viceprezident pro strategii, plánování a regulaci. Jan Klouda má přes sedm let zkušeností v oblasti telekomunikací.

Jan Klouda (35) se stal novým hlavním právníkem společnosti Vodafone Czech Republic. Na pozici General Counsel bude spolu se svým týmem odpovědný za právní podporu aktivit společnosti, zejména dalšího růstu v oblasti poskytování ICT řešení. Jan Klouda nastoupil do Vodafonu v roce 2007 jako ředitel pro právní záležitosti.

„Očekáváme, že Jan Klouda nás podpoří v dosažení strategických cílů právně bezpečnou cestou“, říká Colin Shea, viceprezident pro strategii, plánování a regulaci.

Jan Klouda má přes sedm let zkušeností v oblasti telekomunikací. Před svým nástupem do Vodafonu pracoval mj. jako zástupce výkonného ředitele pro právní záležitosti společnosti Eurotel Praha a jako Chief Legal Counsel společnosti UPC Česká republika. Práva vystudoval na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.

Jan Klouda nastupuje do této pozice po Petru Příhodovi, který ze společnosti Vodafone Czech Republic odchází po 4 letech jako viceprezident pro vnější vztahy, právní a regulační záležitosti a v této oblasti bude nadále působit jako konzultant.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz