Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Hasičský záchranný sbor ČR telefonuje s Vodafonem

19. července 2011

Vodafone získal nového významného zákazníka z oblasti veřejné správy, Hasičský záchranný sbor České republiky. Jedná se dosud o největšího klienta Vodafonu v této oblasti, který bude využívat zhruba 4 000 SIM karet. Mezi další významné zákazníky Vodafonu z oblasti veřejné správy patří Národní památkový ústav, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy či město Karlovy Vary nebo MČ Praha 3. „Jsme rádi, že se nám podařilo v segmentu státní správy získat dalšího velmi významného klienta, kterému můžeme nabízet služby šité na míru za co nejlepších podmínek,“ říká Tomáš Linhart, manažer prodeje pro zákazníky z veřejné správy a dodává: „Vodafone se v této souvislosti mimo jiné zavázal, že ve své síti zavede systém přednostního spojení prostřednictvím mezinárodního standardu eMLPP.“ Vodafone nabízí úspěšně své telekomunikační služby v pevné a mobilní síti od nejmenších obcí přes regionální správu až po ministerstva a další ústřední orgány státní správy s celostátní působností.

Vodafone získal nového významného zákazníka z oblasti veřejné správy, Hasičský záchranný sbor České republiky. Jedná se dosud o největšího klienta Vodafonu v této oblasti, který bude využívat zhruba 4 000 SIM karet. Mezi další významné zákazníky Vodafonu z oblasti veřejné správy patří Národní památkový ústav, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy či město Karlovy Vary nebo MČ Praha 3.

„Jsme rádi, že se nám podařilo v segmentu státní správy získat dalšího velmi významného klienta, kterému můžeme nabízet služby šité na míru za co nejlepších podmínek,“ říká Tomáš Linhart, manažer prodeje pro zákazníky z veřejné správy a dodává: „Vodafone se v této souvislosti mimo jiné zavázal, že ve své síti zavede systém přednostního spojení prostřednictvím mezinárodního standardu eMLPP.“

Vodafone nabízí úspěšně své telekomunikační služby v pevné a mobilní síti od nejmenších obcí přes regionální správu až po ministerstva a další ústřední orgány státní správy s celostátní působností.