Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Grahame Maher vyzval konkurenci ke zrušení smluv

19. března 2008

Generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher vyzval konkurenční operátory T-Mobile a Telefónicu O2, aby se do konce března zavázali, že v průběhu roku 2008 zruší víceleté zákaznické smlouvy. Maher slíbil, že věnuje 100 000 Kč Sdružení na obranu spotřebitelů, pokud T-Mobile a Telefónica O2 víceleté úvazky zruší. Vodafone poskytuje telekomunikační služby bez nutnosti víceletých úvazků již sedm let. “Je nejvyšší čas, aby nás konkurence následovala a přestala nutit zákazníky k podpisu smluv, které nechtějí nebo jim nerozumí,” uvedl Maher. “Zákazníci konkurence nemohou, získat ty nejvýhodnější nabídky, aniž by se předtím neupsali operátorovi na léta a když se rozhodnou operátora opustit, musí se ze svých závazků draze vyplatit,” doplnil Maher.

Generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher vyzval konkurenční operátory T-Mobile a Telefónicu O2, aby se do konce března zavázali, že v průběhu roku 2008 zruší víceleté zákaznické smlouvy. Maher slíbil, že věnuje 100 000 Kč Sdružení na obranu spotřebitelů, pokud T-Mobile a Telefónica O2 víceleté úvazky zruší. Vodafone poskytuje telekomunikační služby bez nutnosti víceletých úvazků již sedm let. “Je nejvyšší čas, aby nás konkurence následovala a přestala nutit zákazníky k podpisu smluv, které nechtějí nebo jim nerozumí,” uvedl Maher. “Zákazníci konkurence nemohou, získat ty nejvýhodnější nabídky, aniž by se předtím neupsali operátorovi na léta a když se rozhodnou operátora opustit, musí se ze svých závazků draze vyplatit,” doplnil Maher. Podle výzkumu agentury Millward Brown a Vodafonu má 74% Čechů z klientských smluv strach a 91% je považuje za nesrozumitelné. 82% zákazníků by uvítalo, kdyby smlouvy s mobilními operátory nemuseli podepisovat.

2008: VODAFONE BUDE BOURAT HLOUPÁ PRAVIDLA VE PROSPĚCH ZÁKAZNÍKŮ.

“Dlouholeté smlouvy jsou pouze jedním ze zbytečných pravidel, které jsme odstranili,” říká Ann Hofvander, viceprezidentka pro prodej a péči o zákazníky Vodafonu ČR, a doplňuje: “Budeme pokračovat v bourání hloupých pravidel a naplňování slibů, které jsme zákazníkům dali.”

Vodafone dává výhodné nabídky všem svým zákazníkům, bez ohledu na to, zda jsou s námi jeden den, nebo několik let.

  • Všechny naše produkty a služby budou i nadále dostupné všem našim zákazníkům bez výjimky.

Dáváme zákazníkům více hodnoty za méně peněz.

  • Konvergovanou službu Vodafone OneNet nabídneme všem naším firemním zákazníkům.
  • Rozšíříme portfolio služeb pro firemní zákazníky a zvýšíme náš podíl v tomto segmentu partnertsvím nebo koupí některého z alternativních operátorů.
  • Budeme pokračovat v hledání vhodného partnera pro spuštění sdílené 3G sítě, přičemž se neomezujeme pouze na technologii UMTS, ale všímáme si také technologií jako je LTE nebo WiFi.
  • V neposlední řadě se chceme ve spolupráci s Vodafone Group více zaměřit na nabídku exkluzivních brandovaných telefonů.
  • Představíme proto také nové produkty, které dostanou internetové služby do mobilů, a prohloubíme spolupráci s významnými internetovými hráči.

Zákazníci Vodafonu se nemusí upisovat na roky, aby dostali tu nejvýhodnější nabídku.

  • Připravujeme nové služby a produkty sponzorované mobilní reklamou.
  • Posílíme zákaznickou péči a prodej na internetu.
  • Budeme spolupracovat s našimi konkurenty a Českým telekomunikačním úřadem na zásadním zjednodušení procesu přenositelnosti čísel.

Zákazníci se v našich nabídkách neztratí. Nepoužíváme žádnou reklamštinu, chytáky ani poznámky pod čarou.

  • Nabídneme ještě jednodušší a transparentnější tarify a předplacené služby, které usnadní zákazníkům výběr té nejvhodnější nabídky a nabídnou jim flexibilnější způsoby placení.

S úsměvem.

  • Budeme se na naše zákazníky usmívat.

“Důvodů k úsměvu máme hodně, protože rok 2007 pro nás byl velmi úspěšný, “ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR.

  • 2007 byl z hlediska prodejních výsledků nejúspěšnějším rokem v historii Oskar/Vodafonu.
  • Služba Vodafone Passport odbourala strach zákazníků z roamingu a zdvojnásobila roamingový provoz v naší síti.
  • Více než 60 000 zákazníků Vodafonu už posílá SMS zdarma díky službe Student SMS Grátis.
  • Počet návštěvníků portálu Vodafone live! se od září 2007 zdvojnásobil.
  • Službu Vodafone OneNet už využívá 66 korporátních zákazníků Vodafonu.
  • Vodafone je nejdoporučovanějším mobilním operátorem na trhu.
  • Vodafone dosáhl nejlepšího indexu Zákaznické spokojenosti mezi českými mobilními operátory.