Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Grahame Maher vyzval konkurenci ke zrušení smluv

19. března 2008

Generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher vyzval konkurenční operátory T-Mobile a Telefónicu O2, aby se do konce března zavázali, že v průběhu roku 2008 zruší víceleté zákaznické smlouvy. Maher slíbil, že věnuje 100 000 Kč Sdružení na obranu spotřebitelů, pokud T-Mobile a Telefónica O2 víceleté úvazky zruší. Vodafone poskytuje telekomunikační služby bez nutnosti víceletých úvazků již sedm let. “Je nejvyšší čas, aby nás konkurence následovala a přestala nutit zákazníky k podpisu smluv, které nechtějí nebo jim nerozumí,” uvedl Maher. “Zákazníci konkurence nemohou, získat ty nejvýhodnější nabídky, aniž by se předtím neupsali operátorovi na léta a když se rozhodnou operátora opustit, musí se ze svých závazků draze vyplatit,” doplnil Maher.

Generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher vyzval konkurenční operátory T-Mobile a Telefónicu O2, aby se do konce března zavázali, že v průběhu roku 2008 zruší víceleté zákaznické smlouvy. Maher slíbil, že věnuje 100 000 Kč Sdružení na obranu spotřebitelů, pokud T-Mobile a Telefónica O2 víceleté úvazky zruší. Vodafone poskytuje telekomunikační služby bez nutnosti víceletých úvazků již sedm let. “Je nejvyšší čas, aby nás konkurence následovala a přestala nutit zákazníky k podpisu smluv, které nechtějí nebo jim nerozumí,” uvedl Maher. “Zákazníci konkurence nemohou, získat ty nejvýhodnější nabídky, aniž by se předtím neupsali operátorovi na léta a když se rozhodnou operátora opustit, musí se ze svých závazků draze vyplatit,” doplnil Maher. Podle výzkumu agentury Millward Brown a Vodafonu má 74% Čechů z klientských smluv strach a 91% je považuje za nesrozumitelné. 82% zákazníků by uvítalo, kdyby smlouvy s mobilními operátory nemuseli podepisovat.

2008: VODAFONE BUDE BOURAT HLOUPÁ PRAVIDLA VE PROSPĚCH ZÁKAZNÍKŮ.

“Dlouholeté smlouvy jsou pouze jedním ze zbytečných pravidel, které jsme odstranili,” říká Ann Hofvander, viceprezidentka pro prodej a péči o zákazníky Vodafonu ČR, a doplňuje: “Budeme pokračovat v bourání hloupých pravidel a naplňování slibů, které jsme zákazníkům dali.”

Vodafone dává výhodné nabídky všem svým zákazníkům, bez ohledu na to, zda jsou s námi jeden den, nebo několik let.

  • Všechny naše produkty a služby budou i nadále dostupné všem našim zákazníkům bez výjimky.

Dáváme zákazníkům více hodnoty za méně peněz.

  • Konvergovanou službu Vodafone OneNet nabídneme všem naším firemním zákazníkům.
  • Rozšíříme portfolio služeb pro firemní zákazníky a zvýšíme náš podíl v tomto segmentu partnertsvím nebo koupí některého z alternativních operátorů.
  • Budeme pokračovat v hledání vhodného partnera pro spuštění sdílené 3G sítě, přičemž se neomezujeme pouze na technologii UMTS, ale všímáme si také technologií jako je LTE nebo WiFi.
  • V neposlední řadě se chceme ve spolupráci s Vodafone Group více zaměřit na nabídku exkluzivních brandovaných telefonů.
  • Představíme proto také nové produkty, které dostanou internetové služby do mobilů, a prohloubíme spolupráci s významnými internetovými hráči.

Zákazníci Vodafonu se nemusí upisovat na roky, aby dostali tu nejvýhodnější nabídku.

  • Připravujeme nové služby a produkty sponzorované mobilní reklamou.
  • Posílíme zákaznickou péči a prodej na internetu.
  • Budeme spolupracovat s našimi konkurenty a Českým telekomunikačním úřadem na zásadním zjednodušení procesu přenositelnosti čísel.

Zákazníci se v našich nabídkách neztratí. Nepoužíváme žádnou reklamštinu, chytáky ani poznámky pod čarou.

  • Nabídneme ještě jednodušší a transparentnější tarify a předplacené služby, které usnadní zákazníkům výběr té nejvhodnější nabídky a nabídnou jim flexibilnější způsoby placení.

S úsměvem.

  • Budeme se na naše zákazníky usmívat.

“Důvodů k úsměvu máme hodně, protože rok 2007 pro nás byl velmi úspěšný, “ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR.

  • 2007 byl z hlediska prodejních výsledků nejúspěšnějším rokem v historii Oskar/Vodafonu.
  • Služba Vodafone Passport odbourala strach zákazníků z roamingu a zdvojnásobila roamingový provoz v naší síti.
  • Více než 60 000 zákazníků Vodafonu už posílá SMS zdarma díky službe Student SMS Grátis.
  • Počet návštěvníků portálu Vodafone live! se od září 2007 zdvojnásobil.
  • Službu Vodafone OneNet už využívá 66 korporátních zákazníků Vodafonu.
  • Vodafone je nejdoporučovanějším mobilním operátorem na trhu.
  • Vodafone dosáhl nejlepšího indexu Zákaznické spokojenosti mezi českými mobilními operátory.