Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Frank Carvalho se stal novým ředitelem pro značku a komunikaci

27. května 2009

Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafone se stal od května Frank Carvalho (42). Je zodpovědný především za reklamu a sponzoring. Navazuje tak Moniku Čížkovou, která na této pozici byla do podzimu loňského roku a poté se stala viceprezidentkou pro značku a komunikaci. „Mým cílem je, aby si Vodafone upevňoval pozici mezi nejpreferovanějšími značkami prostřednictvím kreativní a odvážné komunikace, která zákazníka zaujme a efektivně mu doručí sdělení," uvedl Frank Carvalho. Frank před příchodem do Vodafonu pracoval na vedoucích pozicích v oblasti marketingu a komunikace přes 15 let.

Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafone se stal od května Frank Carvalho (42). Je zodpovědný především za reklamu a sponzoring. Navazuje tak Moniku Čížkovou, která na této pozici byla do podzimu loňského roku a poté se stala viceprezidentkou pro značku a komunikaci.

„Mým cílem je, aby si Vodafone upevňoval pozici mezi nejpreferovanějšími značkami prostřednictvím kreativní a odvážné komunikace, která zákazníka zaujme a efektivně mu doručí sdělení," uvedl Frank Carvalho.

Frank před příchodem do Vodafonu pracoval na vedoucích pozicích v oblasti marketingu a komunikace přes 15 let. Podílel se na tvorbě reklamních strategií, které přispěly k více než 50 kreativním a efektivním komunikačním kampaním. Řada z nich získala prestižní mezinárodní ocenění v Cannes a prestižní ceny Effie Awards.

Frank pochází z USA a tam i v Evropě pracoval například pro společnosti IKEA, Philip Morris, General Motors, P & G, Coca-Cola či Diageo. Do českého Vodafonu přišel z Budapešti, kde působil jako regionální ředitel společnosti Leo Burnett pro střední a východní Evropu