Vodafone

Firemní blog Vodafonu již navštívilo přes 100.000 zákazníků

11. ledna 2008

Blog Vodafonu s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100.000 unikátních uživatelů. Denní návštěvnost se pohybuje okolo 3.000 unikátních uživatelů. „Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.

Blog Vodafonu s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100.000 unikátních uživatelů. Denní návštěvnost se pohybuje okolo 3.000 unikátních uživatelů.

„Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.000 unikátních návštěvníků.“

Kromě vysoké unikátní návštěvnosti se blog Vodafonu může pochlubit celkovou návštěvností přes 184.000 uživatelů a denní návštěvností pohybující se kolem 3.000 unikátních návštěvníků.

Uživatelé blogu si nejvíce oblíbili články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěže o ovečku.

V budoucnu blog Děláme vlny obohatí on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže.

Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která spustila firemní blog a dává tak možnost svým zákazníkům k otevřené diskuzi s jeho zástupci.

Více informací na http://blog.vodafone.cz/.