Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Firemní blog Vodafonu již navštívilo přes 100.000 zákazníků

11. ledna 2008

Blog Vodafonu s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100.000 unikátních uživatelů. Denní návštěvnost se pohybuje okolo 3.000 unikátních uživatelů. „Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.

Blog Vodafonu s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100.000 unikátních uživatelů. Denní návštěvnost se pohybuje okolo 3.000 unikátních uživatelů.

„Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.000 unikátních návštěvníků.“

Kromě vysoké unikátní návštěvnosti se blog Vodafonu může pochlubit celkovou návštěvností přes 184.000 uživatelů a denní návštěvností pohybující se kolem 3.000 unikátních návštěvníků.

Uživatelé blogu si nejvíce oblíbili články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěže o ovečku.

V budoucnu blog Děláme vlny obohatí on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže.

Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která spustila firemní blog a dává tak možnost svým zákazníkům k otevřené diskuzi s jeho zástupci.

Více informací na http://blog.vodafone.cz/.