Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Filip Hrubý se stává tiskovým mluvčím českého Vodafonu

01. října 2007

Novým tiskovým mluvčím Vodafonu v ČR se stává Filip Hrubý (32). Ve funkci vystřídá Jakuba Hrabovského, který se po dvou letech přesouvá v rámci společnosti do centrály Vodafonu v anglickém Newbury. Filip pracuje v oddělení korporátní komunikace Vodafonu od roku 2005. Byl odpovědný za PR komunikaci produktů a služeb pro firemní zákazníky. Vedl úspěšný dokumentární seriál Dvanáct odvážných, oceněný jako nejlepší business PR projekt Asociací PR agentur.

Novým tiskovým mluvčím Vodafonu v ČR se stává Filip Hrubý (32). Ve funkci vystřídá Jakuba Hrabovského, který se po dvou letech přesouvá v rámci společnosti do centrály Vodafonu v anglickém Newbury.

Filip pracuje v oddělení korporátní komunikace Vodafonu od roku 2005. Byl odpovědný za PR komunikaci produktů a služeb pro firemní zákazníky. Vedl úspěšný dokumentární seriál Dvanáct odvážných, oceněný jako nejlepší business PR projekt Asociací PR agentur. Podílel se na založení Nadace Vodafone ČR a je místopředsedou její správní rady. Před nástupem do Vodafonu působil na komunikačních pozicích ve společnosti Člověk v tísni, v agentuře Key production a v České televizi. Vystudoval sociologii na Filosofické fakultě University Karlovy. Mezi jeho záliby patří bubny, hory a knihy.

Jakub od listopadu letošního roku nastupuje na oddělení Corporate Affairs Vodafone Group plc. Ze své pozice bude odpovědný za veškeré PR projekty a vztahy s médii v oblasti nabídek a produktů pro nefiremní zákazníky na britském trhu a koordinaci těchto aktivit v rámci jednotlivých poboček Vodafonu v Evropě.