Vodafone

Dobíjecí kupony Vodafonu zdesetinásobily počty zasílaných DMS

03. července 2012

Vodafone již potřetí nabídl jeden celý reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní tak zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně na svých dobíjecích kupónech. Letos prostor získaly neziskové organizace Post Bellum, Český červený kříž, Charita Ostrava a Bílý kruh bezpečí. V loňském roce tímto způsobem Vodafone pomohl třem neziskovým organizacím zvýšit počet dárcovských SMS až desetkrát.

Bezplatnou podporou DMS projektů na našich dobíjecích kuponech ukazujeme, jak může firma prakticky pomáhat neziskovému sektoru,“ říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: “O projektech se jen za minulý rok dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim meziročně vzrostl desetinásobně.”

Výběrová komise, složená ze zástupců operátora a neziskového sektoru, vybrala letos čtyři vítězné DMS kampaně. Každým rokem stoupá počet přihlášených neziskových organizací i kvalita jejich návrhů. Letos se přihlásilo více než padesát projektů. Dobíjecí kupony Vodafonu s novými DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od podzimu 2012.

Vítězné DMS projekty neziskových organizací:

  • Post Bellum – založená novináři a historiky. Jejím cílem je shromáždit co nejrozsáhlejší sbírku autentických příběhů a fotografií lidských osudů z doby 2. světové války a komunistické totality.
  • Český červený kříž – působí v oblasti humanitární, sociální a zdravotní, zajišťuje mimo jiné školení široké veřejnosti v první pomoci nebo koordinuje bezplatné dárcovství krve či humanitární pomoc.
  • Charita Ostrava – základním posláním je pomoc lidem v nouzi bez ohledu na jejich rasu, národnost či vyznání. Pomoc je realizována zejména prostřednictvím poskytovaných sociálních a sociálně zdravotních služeb.
  • Bílý kruh bezpečí – poskytuje odborné sociální poradenství, telefonickou krizovou pomoc a službu intervenčního centra obětem kriminálních činů. 

DMS, neboli dárcovská SMS, je již osm let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč a příjemce pomoci obdrží 27 Kč. Je možné přispívat i tzv. roční DMS. Službu zajišťuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již téměř  400 milionů korun.