Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Díky zákazníkům Vodafonu vyrostou nové stromy na Šumavě a v Beskydech

01. října 2009

Vodafone ještě více ocení zákazníky, kteří obsluhují svůj účet samostatně přes web nebo mobil prostřednictvím služby Po svém. Díky tomu získávají nejen 20% slevu na volání, ale také šetří spotřebu papíru. Navíc za každého uživatele, který si od října aktivuje službu Po svém, vysadí Vodafone strom na Šumavě a v Beskydech. „Kromě ušetřeného času a peněz, vnímají zákazníci služby Po svém jako významný rys i šetrnost internetové Samoobsluhy k životnímu prostředí. Chceme ještě více upozornit na ekologický aspekt této služby a za každého nového zákazníka proto vysadíme strom,“ říká Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone.

Vodafone ještě více ocení zákazníky, kteří obsluhují svůj účet samostatně přes web nebo mobil prostřednictvím služby Po svém. Díky tomu získávají nejen 20% slevu na volání, ale také šetří spotřebu papíru. Navíc za každého uživatele, který si od října aktivuje službu Po svém, vysadí Vodafone strom na Šumavě a v Beskydech.

„Kromě ušetřeného času a peněz, vnímají zákazníci služby Po svém jako významný rys i šetrnost internetové Samoobsluhy k životnímu prostředí. Chceme ještě více upozornit na ekologický aspekt této služby a za každého nového zákazníka proto vysadíme strom,“ říká Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone.

„Nově sázené stromky budou pocházet z místního genofondu a poslouží k zalesnění oblastí poblíž Javořího potoka nebo Jezera Laka, které byly postiženy nedávnými přírodními pohromami. Již nyní je připraveno přes čtyři tisíce kusů obalovaných sazenic buku, javoru a jedle," uvedla Jana Zvettlerová ze Správy NP a CHKO Šumava.

Fakta a podmínky služby Po svém:

  • Služba Po svém je volitelná
  • Zákazníci mají zdarma nonstop přístup ke svému účtu z mobilu i PC
  • Zakazíci každý měsíc obdrží podrobné vyúčtování v elektronické podobě zdarma
  • Službu používá 250 000 zákazníků Vodafonu
  • Zákazníci získávají 20% slevu na volání po vyčerpání volných jednotek
  • Každý díky slevě na volání ušetří průměrně 600 Kč ročně
  • Hovor na zákaznickou linku zákazníka služby Po svém stojí 30 Kč
  • Nově za každého nového zákazníka služby Vodafone vysadí strom

Podle průzkumu Vodafone využívá výhradně internetovou péči zhruba 9 % všech zákazníků operátorů, občas ji využije každý třetí zákazník operátorů.

Stromy za nové zákazníky se službou Po svém začne Vodafone vysazovat od října 2009. Za každého nového zákazníka služby Po svém nechá vysadit jeden strom v Národním parku Šumava nebo v Chráněné krajinné oblasti Beskydy. Vodafone se zavázal k vysazení minimálně 20.000 stromů, ale očekává, že počet ekologicky smýšlejících zákazníků bude ještě vyšší.

Nově sázené stromy budou pocházet z místního genofondu dané oblasti. V Beskydech poslouží ke zvýšení podílu jedle v nejcennějších lokalitách (např. přírodní rezervace Travný, Mazák nebo Trojačka) a na Šumavě zase k zalesnění oblastí poblíž Javořího potoka nebo Jezera Laka, postižených nedávnými přírodními pohromami.