Vodafone

David Duroň se stal marketingovým ředitelem pro firemní zákazníky Vodafonu

08. září 2010

David Duroň (36) se stal ředitelem marketingu pro firemní zákazníky Vodafonu. V této funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro firemní zákazníky. Do čela marketingového týmu povýšil z postu ředitele prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu. David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách z ČR i ze zahraničí. „David skvěle kombinuje dovednosti marketéra i prodejce a je výborný manažer s jasnou vizí i výsledky.

David Duroň (36) se stal ředitelem marketingu pro firemní zákazníky Vodafonu. V této funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro firemní zákazníky. Do čela marketingového týmu povýšil z postu ředitele prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu. David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách z ČR i ze zahraničí.

„David skvěle kombinuje dovednosti marketéra i prodejce a je výborný manažer s jasnou vizí i výsledky. Jeho cílem je nyní vytvořit nabídky, které optimálně uspokojí kompletní telekomunikační potřeby firemních zákazníků,“ říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Duroň v českém Vodafonu pracuje od roku 2007 s roční přestávkou v londýnské centrále společnosti, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. V českém Vodafonu předtím působil na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu a podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech.

Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).