Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

David Duroň posílí ředitelský tým Vodafonu

07. ledna 2010

David Duroň bude od poloviny ledna ředitelem prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu z řad menších firem a podnikatelů. V této funkci bude zodpovědný za komplexní novou prodejní strategii a implementaci nabídek pro podnikatele a menší firmy. Do českého Vodafonu se David Duroň vrací z londýnské centrály operátora, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. Za poslední rok se svým londýnským týmem vyvinul a úspěšně implementoval na 11 trzích nový mobilní portál Vodafone MyWeb. „David má obrovské zkušenosti s vedením lidí, tvorby strategií a řízením internetových projektů.

David Duroň bude od poloviny ledna ředitelem prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu z řad menších firem a podnikatelů. V této funkci bude zodpovědný za komplexní novou prodejní strategii a implementaci nabídek pro podnikatele a menší firmy. Do českého Vodafonu se David Duroň vrací z londýnské centrály operátora, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. Za poslední rok se svým londýnským týmem vyvinul a úspěšně implementoval na 11 trzích nový mobilní portál Vodafone MyWeb.

„David má obrovské zkušenosti s vedením lidí, tvorby strategií a řízením internetových projektů. Jeho příchod do našeho týmu podpoří naší strategii, v rámci které hrají hlavní roli komplexní služby, včetně dodávky internetové konektivity firemním zákazníkům,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Duroň před projektem v londýnské centrále pracoval v tuzemském Vodafonu na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu, podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech a spolupracoval na spuštění přelomové nabídky Vodafone nabitá karta, která jako jediná předplacená karta na trhu nabízí stejné ceny za volání a SMS jako na paušálních tarifech.

Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).