Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

David Duroň posílí ředitelský tým Vodafonu

07. ledna 2010

David Duroň bude od poloviny ledna ředitelem prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu z řad menších firem a podnikatelů. V této funkci bude zodpovědný za komplexní novou prodejní strategii a implementaci nabídek pro podnikatele a menší firmy. Do českého Vodafonu se David Duroň vrací z londýnské centrály operátora, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. Za poslední rok se svým londýnským týmem vyvinul a úspěšně implementoval na 11 trzích nový mobilní portál Vodafone MyWeb. „David má obrovské zkušenosti s vedením lidí, tvorby strategií a řízením internetových projektů.

David Duroň bude od poloviny ledna ředitelem prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu z řad menších firem a podnikatelů. V této funkci bude zodpovědný za komplexní novou prodejní strategii a implementaci nabídek pro podnikatele a menší firmy. Do českého Vodafonu se David Duroň vrací z londýnské centrály operátora, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. Za poslední rok se svým londýnským týmem vyvinul a úspěšně implementoval na 11 trzích nový mobilní portál Vodafone MyWeb.

„David má obrovské zkušenosti s vedením lidí, tvorby strategií a řízením internetových projektů. Jeho příchod do našeho týmu podpoří naší strategii, v rámci které hrají hlavní roli komplexní služby, včetně dodávky internetové konektivity firemním zákazníkům,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Duroň před projektem v londýnské centrále pracoval v tuzemském Vodafonu na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu, podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech a spolupracoval na spuštění přelomové nabídky Vodafone nabitá karta, která jako jediná předplacená karta na trhu nabízí stejné ceny za volání a SMS jako na paušálních tarifech.

Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).