Vodafone

Český mobil představuje OSKARA

25. ledna 2000

Společnost Český mobil dnes představila svou novou obchodní značku - OSKAR. Ta bude zastřešovat veškeré služby mobilní komunikace, které bude firma svým zákazníkům poskytovat. Při výběru vhodného názvu hrály velkou roli výsledky průzkumu veřejného mínění a názory několika testovacích skupin. Jméno Oskar se setkalo s nejlepším ohlasem. Pro grafickou podobu bylo vybráno jednoduché červenobílé zkosené logo s nápisem Oskar a úsměvem.

Společnost Český mobil dnes představila svou novou obchodní značku - OSKAR. Ta bude zastřešovat veškeré služby mobilní komunikace, které bude firma svým zákazníkům poskytovat. Při výběru vhodného názvu hrály velkou roli výsledky průzkumu veřejného mínění a názory několika testovacích skupin. Jméno Oskar se setkalo s nejlepším ohlasem. Pro grafickou podobu bylo vybráno jednoduché červenobílé zkosené logo s nápisem Oskar a úsměvem.

"Oskar je přátelský, přímý, praktický a otevřený. Také má rád dobrý humor a inovativní přístup k věcem. S oblibou hledá netradiční řešení. Oskar nebude jen "pouhou" značkou, ale bude hrát interaktivní roli v kontaktu se zákazníkem," představuje Oskara tiskový mluvčí Michal Kačena.

Základním Oskarovým cílem je, aby byly služby mobilní komunikace dostupné všem lidem v České republice. Chce proto při nejnižších cenách poskytovat kvalitní služby, které budou šité na míru a budou vyhovovat každodenním potřebám obyvatel České republiky. Zároveň však bude Oskar přinášet nejnovější technologie z oblasti GSM.

"Dynamická červená barva naší nové značky, jméno Oskar i jeho úsměv symbolizují, že chceme být opravdu silným, nepřehlédnutelným konkurentem na českém trhu," dodává Kris Crowe, marketingová ředitelka.