Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Český mobil představuje OSKARA

25. ledna 2000

Společnost Český mobil dnes představila svou novou obchodní značku - OSKAR. Ta bude zastřešovat veškeré služby mobilní komunikace, které bude firma svým zákazníkům poskytovat. Při výběru vhodného názvu hrály velkou roli výsledky průzkumu veřejného mínění a názory několika testovacích skupin. Jméno Oskar se setkalo s nejlepším ohlasem. Pro grafickou podobu bylo vybráno jednoduché červenobílé zkosené logo s nápisem Oskar a úsměvem.

Společnost Český mobil dnes představila svou novou obchodní značku - OSKAR. Ta bude zastřešovat veškeré služby mobilní komunikace, které bude firma svým zákazníkům poskytovat. Při výběru vhodného názvu hrály velkou roli výsledky průzkumu veřejného mínění a názory několika testovacích skupin. Jméno Oskar se setkalo s nejlepším ohlasem. Pro grafickou podobu bylo vybráno jednoduché červenobílé zkosené logo s nápisem Oskar a úsměvem.

"Oskar je přátelský, přímý, praktický a otevřený. Také má rád dobrý humor a inovativní přístup k věcem. S oblibou hledá netradiční řešení. Oskar nebude jen "pouhou" značkou, ale bude hrát interaktivní roli v kontaktu se zákazníkem," představuje Oskara tiskový mluvčí Michal Kačena.

Základním Oskarovým cílem je, aby byly služby mobilní komunikace dostupné všem lidem v České republice. Chce proto při nejnižších cenách poskytovat kvalitní služby, které budou šité na míru a budou vyhovovat každodenním potřebám obyvatel České republiky. Zároveň však bude Oskar přinášet nejnovější technologie z oblasti GSM.

"Dynamická červená barva naší nové značky, jméno Oskar i jeho úsměv symbolizují, že chceme být opravdu silným, nepřehlédnutelným konkurentem na českém trhu," dodává Kris Crowe, marketingová ředitelka.