Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Český mobil představuje OSKARA

25. ledna 2000

Společnost Český mobil dnes představila svou novou obchodní značku - OSKAR. Ta bude zastřešovat veškeré služby mobilní komunikace, které bude firma svým zákazníkům poskytovat. Při výběru vhodného názvu hrály velkou roli výsledky průzkumu veřejného mínění a názory několika testovacích skupin. Jméno Oskar se setkalo s nejlepším ohlasem. Pro grafickou podobu bylo vybráno jednoduché červenobílé zkosené logo s nápisem Oskar a úsměvem.

Společnost Český mobil dnes představila svou novou obchodní značku - OSKAR. Ta bude zastřešovat veškeré služby mobilní komunikace, které bude firma svým zákazníkům poskytovat. Při výběru vhodného názvu hrály velkou roli výsledky průzkumu veřejného mínění a názory několika testovacích skupin. Jméno Oskar se setkalo s nejlepším ohlasem. Pro grafickou podobu bylo vybráno jednoduché červenobílé zkosené logo s nápisem Oskar a úsměvem.

"Oskar je přátelský, přímý, praktický a otevřený. Také má rád dobrý humor a inovativní přístup k věcem. S oblibou hledá netradiční řešení. Oskar nebude jen "pouhou" značkou, ale bude hrát interaktivní roli v kontaktu se zákazníkem," představuje Oskara tiskový mluvčí Michal Kačena.

Základním Oskarovým cílem je, aby byly služby mobilní komunikace dostupné všem lidem v České republice. Chce proto při nejnižších cenách poskytovat kvalitní služby, které budou šité na míru a budou vyhovovat každodenním potřebám obyvatel České republiky. Zároveň však bude Oskar přinášet nejnovější technologie z oblasti GSM.

"Dynamická červená barva naší nové značky, jméno Oskar i jeho úsměv symbolizují, že chceme být opravdu silným, nepřehlédnutelným konkurentem na českém trhu," dodává Kris Crowe, marketingová ředitelka.