Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices

Část telefonů Vodafone 225 může mít problémy s vybíjením baterie

01. února 2008

U části telefonů Vodafone 225 může docházet k rychlejšímu vybití baterie. K této situaci dochází u telefonů, které mají nastavené automatické zamykání klávesnice. Podle výrobce, společnosti ZTE, se jedná o chybu softwaru. Vodafone všem zákazníkům, u nichž se problém objevil, poškozené telefony vymění. Potíže mohou mít telefony, které si zákazníci koupili od prosince 2007 do poloviny ledna 2008.

U části telefonů Vodafone 225 může docházet k rychlejšímu vybití baterie. K této situaci dochází u telefonů, které mají nastavené automatické zamykání klávesnice. Podle výrobce, společnosti ZTE, se jedná o chybu softwaru. Vodafone všem zákazníkům, u nichž se problém objevil, poškozené telefony vymění.

Potíže mohou mít telefony, které si zákazníci koupili od prosince 2007 do poloviny ledna 2008. Vodafone 225 se prodává v řadě maloobchodních a velkoobchodních řetězců, kde je k dispozici společně v balíčku s předplacenou kartou. Problém rychlejšího vybíjení se může objevit maximálně u 9000 telefonů Vodafone 225.

„Tato situace nás mrzí , protože pro Vodafone je spokojenost našich zákazníků klíčová, proto co nejrychleji zákazníkům jejich poškozené telefony vyměníme za nové,“ říká Ann Hofvander, viceprezidentka Vodafonu pro prodej a firemní péči a dodává: „ Proaktivně budeme kontaktovat všechny zákazníky, kteří by mohli být těmito problémy postiženi. Velmi oceňujeme vstřícnost a spolupráci našich partnerů v ZTE a maloobchodních a velkoobchodních řetězcích, díky které se nám podařilo dostat celou situaci pod kontrolu a minimalizovat tak další dopad na zákazníky."

Zákazníci mohou snadno zjistit, zda jejich mobil chybný software obsahuje. Pokud na klávesnici napíší kód *983*839#, objeví se jim na displeji verze softwaru. Chybná má označení VDF-P108A2 B07-Cs-CZ 02.

Zákazníci s vadným telefonem mohou přijít od pondělí 4.2. na jakoukoli prodejnu Vodafonu a přístroj jim bude vyměněn za nový, funkční model.

Nejrychlejší způsob, jak rychlému vybíjení baterie předejít, je odstranit automatické zamykání klávesnice a zamykat ji manuálně. To lze zadáním následujících voleb v menu telefonu: "Menu" - "Nastavení telefonu" - "Automatický zámek kláves" - "Vypnout".