Vodafone

Vodafone NetPerform

Sledujte, jak váš telefon funguje v naší síti, a pomozte nám zkvalitnit služby.

Změří, kolik dat spotřebují aplikace ve vašem telefonu.

Ukáže vám, jakou rychlostí se na našem Turbo Internetu připojíte.

Pomáhá nám najít místa, kde je signál třeba vylepšit.

Co Vodafone NetPerform umí

Abychom naše služby mohli stále vylepšovat, potřebuje vědět, na co se máme zaměřit nejvíc.

V tom nám pomáhá aplikace Vodafone NetPerform, která bezpečně a anonymně sbírá informace o tom, jak naši síť využíváte. Aplikace každou hodinu zkontroluje, zda a jak kvalitně se můžete připojit k internetu v místě, kde se právě nacházíte. Díky tomu snadno zjistíme, v jakých lokalitách bychom signál měli posílit a vylepšit.

Vám poté umožní sledovat, kolik dat celkově přenesete přes Wi-Fi a kolik přes mobilní data. Budete mít i dokonalý přehled o tom, jak kvalitní je signál v místě, kde zrovna jste. K zahození není ani vědět, jak rychle vám náš Turbo Internet běží.

Získejte na Google play

Anonymizace informací

Vylepšení sítě a zařízení nevyžadují žádné osobní informace. To znamená, že žádné nesbíráme. Aplikace všechna síťová data automaticky anonymizuje ještě před jejich odesláním společnosti Vodafone.

Údaje, které nesbíráme:

  • Vaše telefonní číslo, ani volaná a příchozí čísla.
  • Obsah vaší komunikace, ani informace o příjemci či odesílateli.
  • Názvy použitých hotspotů.

Síťové pokrytí

Tato aplikace pořizuje statistické informace o vaší konektivitě pro telefonní hovory. To nám umožňuje diagnostikovat problémy s konektivitou nebo kvalitou spojení a vylepšit naši síť ve vašem místě.

Zaznamenáváme tato data:

  • Procento času, po který je Váš telefon přihlášen do sítě.
  • ID telefonu, poloha použitých vysílačů signálů a to, jak se pohybujete mezi nimi, když je váš telefon zapnutý.
  • Sílu signálu.
  • Místa s omezenými nebo nedostupnými službami.
  • Kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G).

Internetová konektivita a využití dat

Tato aplikace pořídí statistické informace o vaší konektivitě pro internetové a datové služby. To nám umožní diagnostikovat problémy s konektivitou nebo kvalitou spojení a vylepšit naši datovou síť ve vašem místě.

Zaznamenáváme tato data:

  • Každou hodinu se provede test, zda se můžete připojit k internetu.
  • ID telefonu a místo použitých vysílačů signálů a to, jak se pohybujete mezi nimi, když je váš telefon zapnutý.
  • Sílu signálu.
  • Místa s omezenými nebo nedostupnými službami.
  • Kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G).
  • Jak dlouho trvá nastavení připojení k internetu.
  • Kvalitu Wi-Fi připojení a MAC adresy Wi-Fi hot spotů, které vidí vaše zařízení, a jejich využití.

Abychom mohli diagnostikovat celkové využití internetových dat u různých modelů telefonů, pořizujeme informace o tom, jak vy nebo vaše zařízení využíváte internetové služby a data. To nám pomůže zlepšit zařízení a efektivitu síťových dat pro vás a ostatní uživatele podle skutečného využívání dat ve světě.

Zaznamenáváme tato data:

  • Hodinové využívání dat.
  • Kolik dat využije Váš telefon, když se nachází v pohotovostním režimu.
  • Kolik dat proudí přes Wi-Fi připojení a mobilní datovou síť.

Kvalita a četnost hovorů

Pozitivní nebo negativní vnímání kvality spojení při telefonních hovorech je možné diagnostikovat pomocí technických informací o síti, pokrytí nebo kvalitě telefonního signálu během hovoru. To nám pomůže vylepšit všechny aspekty vašeho vnímání kvality spojení při telefonních hovorech.

Zaznamenáváme tato data:

  • ID telefonu a místo vysílačů signálu, přes které probíhají vaše příchozí a odchozí hovory, a místo ostatních použitých vysílačů, jestliže během hovoru změníte místo.
  • Sílu signálu.
  • Délku trvání hovoru.
  • Způsob ukončení hovoru.
  • Kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G).

Informace o zařízení

Abychom mohli vyhodnotit činnost různých zařízení v naší síti a diagnostikovat problémy, které se týkají konkrétních telefonů, a celkové zdraví vašeho telefonu.

Zaznamenáváme tato data:

  • Značku a model telefonu.
  • IMEI číslo v šifrované a maskované podobě, aby nebylo identifikovatelné a zachovala se anonymita.
  • Operační systém.
  • Verzi firmwaru.
  • Hardwarové vybavení.
  • Jazyk a místo.
  • Stav baterie.
  • Využití paměti.
  • Čas od posledního restartování.

Poloha

Když měříme data, která se týkají pokrytí a využití, známe na základě vysílače signálu a Wi-Fi hot spotu, který využívá váš telefon, vaši přibližnou polohu. Jestliže váš telefon nebo některá z aplikací používá data s GPS polohou, použijeme je k přesnějšímu určení polohy a někdy i rychlosti, jestliže je tato informace součástí dat s GPS polohou. Můžeme tak identifikovat místa se slabým pokrytím a určit, zda by mohla být nízká výkonnost způsobena pohybem. Tyto informace se použijí k vylepšení nízké výkonnosti pro vás a další uživatele v daném místě.

Když měříme data, která se týkají pokrytí a využití, známe na základě vysílače signálu, který používá váš telefon, vaši přibližnou polohu. Vaši polohu můžeme určit i přesněji těmito způsoby:

  • Můžeme tak identifikovat místa se slabým pokrytím a určit, zda by mohla být nízká výkonnost způsobena pohybem. Tyto informace se použijí k vylepšení nízké výkonnosti pro vás a další uživatele v daném místě.
  • MAC adresy, jestliže váš telefon vidí Wi-Fi hotspot nebo je k němu připojen
  • dat s GPS polohou, jestliže váš telefon nebo některá aplikace určuje GPS polohu, a někdy i rychlosti, pokud je tato informace součástí dat s GPS polohou

Chcete o Vodafonu vědět víc?

O činnosti svého telefonu a fungování našich služeb už víte vše, co takhle dozvědět se něco víc o zabezpečení telefonu?

Více informací