Sledujte, jak váš telefon funguje v naší síti, a pomozte nám zkvalitnit služby.
Změří, kolik dat spotřebují aplikace ve vašem telefonu.
Ukáže vám, jakou rychlostí se na našem Turbo Internetu připojíte.
Pomáhá nám najít místa, kde je signál třeba vylepšit.
Abychom naše služby mohli stále vylepšovat, potřebuje vědět, na co se máme zaměřit nejvíc.
V tom nám pomáhá aplikace Vodafone NetPerform, která bezpečně a anonymně sbírá informace o tom, jak naši síť využíváte. Aplikace každou hodinu zkontroluje, zda a jak kvalitně se můžete připojit k internetu v místě, kde se právě nacházíte. Díky tomu snadno zjistíme, v jakých lokalitách bychom signál měli posílit a vylepšit.
Vám poté umožní sledovat, kolik dat celkově přenesete přes Wi-Fi a kolik přes mobilní data. Budete mít i dokonalý přehled o tom, jak kvalitní je signál v místě, kde zrovna jste. K zahození není ani vědět, jak rychle vám náš Turbo Internet běží.
Vylepšení sítě a zařízení nevyžadují žádné osobní informace. To znamená, že žádné nesbíráme. Aplikace všechna síťová data automaticky anonymizuje ještě před jejich odesláním společnosti Vodafone.
Údaje, které nesbíráme:
Tato aplikace pořizuje statistické informace o vaší konektivitě pro telefonní hovory. To nám umožňuje diagnostikovat problémy s konektivitou nebo kvalitou spojení a vylepšit naši síť ve vašem místě.
Zaznamenáváme tato data:
Tato aplikace pořídí statistické informace o vaší konektivitě pro internetové a datové služby. To nám umožní diagnostikovat problémy s konektivitou nebo kvalitou spojení a vylepšit naši datovou síť ve vašem místě.
Zaznamenáváme tato data:
Abychom mohli diagnostikovat celkové využití internetových dat u různých modelů telefonů, pořizujeme informace o tom, jak vy nebo vaše zařízení využíváte internetové služby a data. To nám pomůže zlepšit zařízení a efektivitu síťových dat pro vás a ostatní uživatele podle skutečného využívání dat ve světě.
Zaznamenáváme tato data:
Pozitivní nebo negativní vnímání kvality spojení při telefonních hovorech je možné diagnostikovat pomocí technických informací o síti, pokrytí nebo kvalitě telefonního signálu během hovoru. To nám pomůže vylepšit všechny aspekty vašeho vnímání kvality spojení při telefonních hovorech.
Zaznamenáváme tato data:
Abychom mohli vyhodnotit činnost různých zařízení v naší síti a diagnostikovat problémy, které se týkají konkrétních telefonů, a celkové zdraví vašeho telefonu.
Zaznamenáváme tato data:
Když měříme data, která se týkají pokrytí a využití, známe na základě vysílače signálu a Wi-Fi hot spotu, který využívá váš telefon, vaši přibližnou polohu. Jestliže váš telefon nebo některá z aplikací používá data s GPS polohou, použijeme je k přesnějšímu určení polohy a někdy i rychlosti, jestliže je tato informace součástí dat s GPS polohou. Můžeme tak identifikovat místa se slabým pokrytím a určit, zda by mohla být nízká výkonnost způsobena pohybem. Tyto informace se použijí k vylepšení nízké výkonnosti pro vás a další uživatele v daném místě.
Když měříme data, která se týkají pokrytí a využití, známe na základě vysílače signálu, který používá váš telefon, vaši přibližnou polohu. Vaši polohu můžeme určit i přesněji těmito způsoby:
O činnosti svého telefonu a fungování našich služeb už víte vše, co takhle dozvědět se něco víc o zabezpečení telefonu?