Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Webové stránky Vodafonu začíná počítat NetMonitor

21. ledna 2009

Vodafone od ledna začal pro měření návštěvnosti svých webových stránek využívat projekt NetMonitor, který realizuje Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). NetMonitor zatím měří část stránek Vodafonu. Operátor ho postupně bude využívat více. „Návštěvnost našich stránek neustále roste. Kromě obsahu pro zákazníky na nich třetím stranám nabízíme také inzertní prostor.

Vodafone od ledna začal pro měření návštěvnosti svých webových stránek využívat projekt NetMonitor, který realizuje Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). NetMonitor zatím měří část stránek Vodafonu. Operátor ho postupně bude využívat více.

„Návštěvnost našich stránek neustále roste. Kromě obsahu pro zákazníky na nich třetím stranám nabízíme také inzertní prostor. Proto jsme se rozhodli naše stránky zařadit do NetMonitoru, který k měření návštěvnosti používá převážná část českých internetových hráčů,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafonu Eva Štípková a dodává: „V lednu jsme začali NetMonitorem měřit návštěvnost www.cilichili.cz, on-line verze našeho firemního časopisu a NetMonitorem měříme také internetovou SMS bránu Vodafonu www.vodafonesms.cz. Postupně budeme přidávat další naše webové stránky.“

Vodafone se stal členem SPIR jako první mobilní operátor v září 2008. „Zapojení web stránek společnosti Vodafone je logickým pokračováním dosavadní spolupráce se SPIR. Vzhledem k návštěvnosti a specifickému obsahu tohoto média předpokládám značný zájem inzerentů. Nepochybuji, že budeme s Vodafonem jako mobilním operátorem spolupracovat i na měření mobilního internetu“, komentuje zapojení Vodafonu do měření NetMonitoru výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 51 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.