Vodafone

Bezkonkurenční firemní péče

U Vodafonu máte vždy k dispozici vlastního obchodního zástupce a specialistu osobní péče

Vlastní obchodní zástupce

Od prvního dne se o Vaši společnost stará konkrétní obchodní zástupce, který připraví řešení dle Vašich individuálních potřeb a následně pomáhá portfolio služeb optimalizovat.

Vlastní specialista osobní péče

Nepoužíváme žádné IVR. Naši zákazníci mají svého osobního konzultanta, který vám pomůže s komplexní správou účtu a s nastavením vašich služeb.

OneNet samoobsluha

Ve OneNet samoobsluze můžete spravovat svůj účet sami a nastavovat služby online. Vyúčtování a různé druhy reportů máte vždy k dispozici.

Technická podpora

V případě nenadálých událostí máte možnost řešit technické otázky přímo s našimi techniky. Technické oddělení je vám k dispozici v režimu 24/7.

Chcete, abychom se takto starali i o vás?

Napište nám svoje číslo a my se vám ozveme zpět.