Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Co díky Digiakademii získáte?

Naučíme vás, jak funguje online marketing a jak díky němu můžete úspěšněji podnikat. Kurz je plný praktických cvičení a ukázek od teorie až po návody nastavení reklamních kampaní.

Naučíme vás 11 témat z online marketingu

Blok 1

Úvod do online marketingu

  • Základní principy (měřitelnost, efektivita, rychlost)
  • Současné typy zdrojů (organic, referral, PPC, Direct a další)
  • Cíle webových stránek a online marketingu (konverze)
  • Jak doměřit úspěšnost webových stránek a online aktivit

Blok 2

Analýza cílové skupiny na internetu. Poznejte, kdo jsou vaši zákazníci.

  • Definování a analýza potřeb cílové skupiny
  • Tvorba persony a tvorba příběhu k produktům
  • Pravidla komunikace na internetu a na sociálních sítích
  • Tipy na tvorbu komunikace a jak komunikovat

Blok 3

Online marketing pro firmy a e-shopy. Úspěšná propagace pro firmy.

  • Marketing pro firmy, B2B a e-shopy
  • Firemní zápisy Google My Business a Firmy.cz
  • Typy marketingu a jeho rozdíly mezi B2B a B2C
  • Typy kampaní na zvýšení počtu objednávek
  • Měření konverzí a vyhodnocování

Blok 4

Strategie online marketingu pro firmy

  • Marketingová strategie pro firmy
  • Představení frameworku See-Think-Do-Care (STDC)
  • Volba marketingového mixu pro firmy
  • Nástroje online reklamy a ukázky plánování rozpočtu a marketingových akcí

Blok 5

Úvod do sociálních sítích Facebook a Instagram

  • První kroky k úspěšné reklamě na sociálních sítích
  • Základní principy Facebooku a Instagramu
  • Orientace v Business Manageru a reklamním účtu
  • Praktické tipy jak vytvářet příspěvky

Blok 6

Praktické nastavení kampaní na sociálních sítích krok za krokem

  • Základní typy kampaní a jejich účely na sociálních sítích
  • Praktické nastavení kampaní na sociálních sítích v rozhraní Business Manageru
  • Typy formátů reklamy a cílení reklamy
  • Spuštění reklamy a její kontrola před spuštěním

Blok 7

Reklama ve vyhledávání na Google.cz a Seznam.cz

  • Základní principy reklamy ve vyhledávání (aukce reklamy, principy nastavení)
  • Klíčová slova a shody klíčových slov
  • Reklamní texty a rozšíření kampaní ve vyhledávání
  • Nástroje hledanosti klíčových slov ve vyhledávání a určování ceny slov

Blok 8

Praktické nastavení kampaní ve vyhledávání krok za krokem

  • Tvorba kampaní ve vyhledávání a její příprava krok za krokem
  • Příprava klíčových slov a reklamních textů
  • Praktické nastavení kampaní ve vyhledávání v Google Ads a Seznam Sklik
  • Nastavení ceny a kontrola kampaní před spuštěním

Blok 9

Obsahová reklama Google Ads a Seznam Sklik

  • Principy reklamy v obsahové síti (platební modely, kde se reklama zobrazuje)
  • Formáty reklamy a tipy, jak na tvorbu reklamních bannerů
  • Cílení reklamy a její volby nastavení v reklamním systému
  • Nástroje a tipy na tvorbu bannerů

Blok 10

Praktické nastavení kampaní v obsahové síti krok za krokem

  • Základní typy kampaní a jejich účely
  • Volba cílení a demografie podle cílové skupiny
  • Praktická tvorba kampaní v obsahové síti v Google Ads a Seznam Sklik krok za krokem
  • Nastavení kampaní a kontrola před spuštěním

Blok 11

Úvod do webové analytiky a praktické vyhodnocování návštěvnosti

  • Principy měření návštěvnosti a cílů webových stránek
  • Prohlídka rozhranní Google Analytics a nejpoužívanější přehledy
  • Sekundární dimenze, filtrování, obsahové reporty
  • Vyhodnocování kampaní prakticky v Google Analytics

Poslechněte si, co je V-Hub a Digiakademie

V čem spočívá síla Vodafone Digiakademie?

Praktické kurzy krok za krokem

Probereme teoretickou část online marketingu a ukážeme vám principy a nastavení online reklamy v praxi.

Ideální pro podnikatele a firmy

Naučte se věcem, které v podnikání skutečně uplatníte jako výkonnostní reklamu a její vyhodnocování.

Stačí telefon
nebo tablet

Jste stále v pohybu nebo je vám jednoduše příjemnější sledovat videa na telefonu? Digiakademii spustíte nejen na počítači.

Postupujte ve vlastním tempu

Sledujte videokurzy postupně a učte se dle vlastního tempa. Po pauze se jednoduše vrátíte tam, kde jste přestali.

Přejděte k nám a uspějte v online světě

Nechte nám na sebe číslo. Zavoláme a se vším poradíme.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí.

Začněte se vzdělávat v Digiakademii

Přístup do Digiakademie získává automaticky každý firemní zákazník Vodafone Business. Registrujte se pomocí svého unikátního promo kódu nebo se rovnou přihlaste a pokračujte ve vzdělávání.

Přihlásit se Registrace

Často kladené otázky

Jak se ke kurzům v Digiakademii dostanu?

Potřebuji promo kód, abych se mohl registrovat?

Kde najdu kód/kupon?

Má promo kód nějakou platnost?

Nemohu se zaregistrovat do kurzu. Co mám dělat?

Nemohu se přihlásit se svým standardním přihlášením na vodafone.cz

Mohou se do Vodafone Digiakademie přihlásit pouze firemní zákazníci Vodafone Czech Republic a. s.?

V čem mi kurzy online marketingu mohou pomoci?

Jsou kurzy praktické?

Mohu se ke kurzům online marketingu vrátit jindy?