Vodafone

Mohlo by vás zajímat

Jak změnit hlasové služby na svém čísle

Ať již máte tarif nebo předplacenku, své služby můžete spravovat v Můj Vodafone po přihlášení administrátorským heslem. Své nastavení zkontrolujete v přehledném výpisu a na svém čísle pak rovnou můžete změnit tarif či typ předplacené karty nebo třeba aktivovat, případně dokoupit balíčky volných minut.

Spravovat služby v Můj Vodafone

Jak prodloužit výhody stávajícího tarifu

Jste spokojeni se svým stávajícím tarifem a bude vám za 6 a méně měsíců končit smlouva? Prodlužte si ji spolu se zvýhodněnou cenou svého tarifu. Po vypršení smlouvy vám budeme účtovat standardní cenu tarifu.

Nechte nám na sebe číslo na stránce Prodloužení smlouvy a my vám pomůžeme s jejím prodloužením. 

PRODLOUŽIT VÝHODY TARIFU

Jak si pořídit nové číslo

Vyberte si tarif nebo předplacenku z naší nabídky a objednejte si v eShopu. S novou SIM kartou vám přidělíme i nové číslo, případně jej rádi přeneseme od konkurence.

Jak přejít se svým číslem od konkurence k Vodafonu

Pořiďte si třeba náš neomezený tarif pro volání a SMS, navíc s pořádnou porcí internetu.
Své současné telefonní číslo si k nám můžete přenést, nic na tom není. Uděláte jen 3 kroky a jste u Vodafonu raz dva tři.

1. Vyberte si tarif v našem eShopu

Pokud si u nového tarifu chcete nechat své současné telefonní číslo, vyberte si v košíku možnost "Přenést číslo". Při přechodu na předplacenou kartu vám automaticky přidělíme nové číslo.

2. Dejte výpověď u stávajícího operátora

Jakmile se rozhodnete odejít, nikdo vám nemůže bránit. Výpověď podáte v prodejně nebo na zákaznické lince svého operátora.
Pak dostanete číslo výpovědi opouštějícího operátora, tzv. ČVOP. Ten si poznamenejte. 

3. Nastavte si datum přenosu čísla k nám

V košíku, u možnosti "Přenést číslo", zadáte ČVOP a vyberete si datum přenosu čísla k nám.
Jestli ČVOP ještě nemáte, tarif si i tak můžete objednat. ČVOP nám doplníte později na speciální stránce, kterou vám ještě pošleme e-mailem.

Podívejte se, proč je pro vás výhodné přejít právě k nám.

Jak získat nabídku pro firmy a podnikatele

Podívejte se na naše stránky pro firemní zákazníky.

Jsem živnostník

    Stojí vaše podnikání na telefonu? Využijte výhodné tarify pro tuzemské i mezinárodní volání.

    Jsme malá firma

    Obyčejné volání vám nestačí? S naším řešením pro mobilní a pevné telefony se vám vaši zákazníci vždy dovolají.

    Jsme velká firma

    Využíváte mobilní i pevné telefony? Pouze u nás pohodlně propojíte vše do jedné komunikační platformy.

    Staňte se naším zákazníkem

    Nechte nám na sebe číslo. Do 30 minut vám zavoláme se speciální nabídkou.

    Výhody nákupu online

    Doprava je u nás vždy zdarma. Zboží vám doručíme do 2 pracovních dnů. Vybrat si můžete Českou poštu nebo kurýrní službu IN TIME.

    Nedočkavci ocení vyzvednutí v prodejně třeba již dnes. Při odeslání objednávky do 14 hodin v pracovní dny si totiž můžete objednávku bezplatně vyzvednout ještě tentýž den. V ostatních případech budeme mít zboží přichystáno následující pracovní den.

    Další informace nejen o doručování najdete v sekci  Vše o nákupu v eShopu.

    V eShopu máme speciální nabídky, které v prodejně neseženete, například předplacenou Kartu na volání, SMS a data s neomezeným voláním a SMS v síti a 500 MB dat jen za 200 Kč.

    S námi se nespálíte. 30denní záruku spokojenosti automaticky získáváte jak na nový tarif, tak na telefon, tablet nebo modem, který jste si pořídili za zvýhodněnou cenu nebo na splátky zároveň s tarifem. Během této doby můžete nepoškozené zařízení vrátit bez údání důvodu, v případě tarifu můžete bez sankce odstoupit od smlouvy.

    Na zbytek produktů (např. zařízení zakoupená samostatně bez tarifu) se vztahuje zákonná 14denní lhůta na vrácení zboží.