Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Začít s Vodafonem nebylo nikdy snazší

Abyste se u nás rychle rozkoukali, dali jsme všechny užitečné informace na jedno místo.

Jak probíhá instalace?

  1. Zapojte set-top box do zásuvky
    Pokaždé, když zapojíte set-top box do elektrické sítě (i poprvé), vyčkejte před jeho zapnutím půl minutky a dejte mu čas na načtení dat.
  2. HDMI kabelem připojte set-top box k televizi
    Je jedno, ze kterého konce to vezmete, HDMI kabel má totiž oba konce stejné. Nezáleží tedy na tom, který kam zapojíte.
  3. Síťovým kabelem propojte set-top box s modemem
    Set-top box nefunguje přes Wi-Fi, je potřeba ho s modemem propojit tzv. natvrdo ethernetovým (síťovým) kabelem. Ani tady nemusíte řešit, kam který konec patří, protože jsou oba stejné. Pokud vám nestačí délka ethernetového kabelu, můžete si pořídit delší nebo použít powerline adaptér.
  • V případě, že chcete využívat Wi-Fi připojení pro svůj set-top box, zvolte tzv. prémiový set-top box, který není nutné propojovat ethernetovým kabelem. Více o prémiovém set-top boxu.
  • Pokud přijímáte Vodafone TV službu anténním kabelem, nezapomeňte jej připojit do set-top boxu.
  • Při prvním spuštění se set-top box aktualizuje a následně sám restartuje. Tak se nelekněte.
  • Na začátku je potřeba potvrdit souhlasy. Týkají se ochrany a zpracování osobních údajů a historie sledování televize. Pak vám VTV může nabídnout všechno, co umí.

Co vše obsahuje balení?

Balení obsahuje vše potřebné k bezproblémové instalaci Vodafone TV.

  • Set-top box
  • Dálkové ovládání s bateriemi
  • Ethernetový kabel (délka 1,8 m)
  • Napájecí zdroj
  • HDMI kabel
  • Příručka rychlého nastavení
  • Bezpečnostní příručka
Obsah balení Vodafone TV

Nainstalujte si aplikaci do mobilu a tabletu

Nezapomeňte si také stáhnout aplikaci Vodafone TV pro svůj tablet či telefon.

AppStore Logo Google Play logo

QR kód QR kód

  • Přihlašovací údaje do aplikace obdržíte SMS zprávou v okamžiku aktivace služby. Doporučujeme si je bezpečně poznamenat.
  • Sledovat pořady můžete až z 2 chytrých zařízení současně. Svá zařízení můžete spravovat v samoobluze Můj Vodafone.

Často kladené otázky

Jaký je PIN?

Továrně nastavený PIN je 1234.

Co je to digitální televize a jak funguje?

Digitální televize šíří televizní vysílání pomocí internetu. Díky tomu nemusíte nikde nic vrtat, nepotřebujete speciální anténu, ani nic podobného. Zkrátka stačí vám jen dostatečná rychlost připojení. Velkou výhodou je mimo jiné i možnost zastavit běžící program, spustit ho od začátku nebo zhlédnout až 7 dní zpětně. Zjistěte více informací o výhodách Vodafone TV.

Jak rychlý internet potřebuji pro Vodafone TV?

Pro Vodafone TV je potřeba mít garantovanou dostupnost 7 Mb/s pro HD kvalitu vysílání.

Jak získat zvýhodněnou cenu Vodafone TV?

Zvýhodněnou cenu Vodafone TV získáte, pokud od nás již máte i pevné připojení k internetu nebo si ho nově pořídíte.

Jaká je cena set-top boxu?

Za set-top box v základní verzi zaplatíte pronájem 70 Kč měsíčně a za prémiový set-top box s Wi-Fi a hlasovým ovládáním měsíčně platíte 120 Kč pronájem. Částka není zahrnuta v ceně televizního tarifu.

Jak TV zapojím a potřebuji k tomu set-top box?

Vodafone TV zapojíte velmi jednoduše pomocí tří kabelů:

  • Síťový (ethernetový) kabel zapojíte do vašeho modemu.
  • HDMI kabelem propojíte set-top box s televizí a napájecí kabel zapojíte do elektriky.
  • Set-top box, který potřebujete, vám dodáme. Vodafone TV totiž funguje jen se zařízením od Vodafonu.
    V případě, že máte kabelový internet Vodafone a kabelovou zásuvku, nejvhodnější zapojení je pomocí technika. Vždy vám poradí nejvhodnější řešení na klientském centru, případně na prodejně Vodafonu.

Kde najdu další podrobné informace?

Další informace získáte v Centru Péče. Detailní informace k instalaci služby najdete také v televizním manuálu.

Vložte SIM a zadejte PIN

  • Vložte do telefonu SIM kartu
  • Zapněte telefon
  • Zadejte PIN kód: 1234
  • Pokud si chcete aktivovat eSIM, navštivte naši stránku o eSIM.
  • Abyste mohli využívat všechny funkce telefonu, přihlaste se svým účtem (Apple ID, účet Google, Microsoft účet).
  • Pokud nemáte zálohované kontakty, zálohujte je ještě před aktivací SIM karty. Jak na to najdete na vodafone.cz/vymenasim
  • Pokud k nám přenášíte své telefonní číslo od konkurence, stačí v den přenosu vyměnit SIM kartu původního operátora za novou SIM kartu od Vodafone.
  • Podívejte se na často kladené otázky a zjistěte třeba, jak odemknout zablokovanou SIMku nebo aktivovat novou.

Nastavte si internet

Telefon od nás

Pokud jste si koupili telefon přímo od nás, už nic nastavovat nemusíte.

Telefon odjinud

Zařízení, které máte odjinud, možná bude potřeba nastavit. Pomůže vám s tím náš návod krok za krokem.

Vložte SIM a zadejte PIN

  • Vložte do tabletu SIM kartu
  • Zapněte tablet
  • Zadejte PIN kód: 1234
  • Abyste mohli využívat všechny funkce tabletu, přihlaste se svým účtem (Apple ID, účet Google, Microsoft účet).
  • Podívejte se na často kladené otázkya zjistěte třeba, jak odemknout zablokovanou SIMku nebo aktivovat novou.

Nastavte si internet

Tablet od nás

Pokud jste si koupili tablet přímo od nás, už nic nastavovat nemusíte.

Tablet odjinud

Zařízení, které máte odjinud, možná bude potřeba nastavit. Pomůže vám s tím náš návod krok za krokem.

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Nastavte svůj modem

  • Vložte SIM kartu do modemu
  • Vložte modem do počítače
  • Nainstalujte ovládací program

Internet kdekoli

Jaký je rozdíl mezi 4G LTE, 3G, EDGE a GPRS?

LTE

LTE (4G, L, LTE)

nejrychlejší připojení

3G

3G (3G, H, H+)

rychlé připojení

EDGE

GPRS, EDGE (G, E)

pomalé pŕipojení

  • Zkratky v závorkách značí různé typy sítě, ke kterým se váš modem, tablet či telefon může připojit. Zjistěte i další informace o připojení z počítače.

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Jak se rychle a jednoduše připojit

Vlastní Wi-Fi síť si vytvoříte během chvíle a bez pomoci technika. Podívejte se na náš videonávod, ať víte, jak na to.

Vezměte si internet kamkoli

Domov, chata nebo třeba kancelář.

Modem stačí zapojit do zásuvky a rázem si vytvoříte Wi-Fi síť tam, kde jste vy. Připojíte do ní až 32 zařízení plus jedno další přes ethernetový kabel.

S Připojením bez kabelu vám navíc internet v noci poběží 2x rychleji. U Připojení bez kabelu+ rychlost od 0:00 do 6:00 hodin dokonce nijak neomezujeme. To vše díky tomu, že v noci je naše síť volnější.

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Jak probíhá instalace internetu?

Připojení vám bude fungovat nejpozději do 30 dní od zakoupení, snažíme se ale o to, abychom většinu objednávek vyřídili do 14 dnů.

Když doma ještě nemáte zavednou síťovou přípojku, technik ji v rámci instalace zdarma zřídí. Je pravděpodobné, že při instalaci bude potřeba provést zásah do budovy (vrtání, natažení kabelů apod.), proto je potřeba získat Souhlas s provedením stavebních prací při instalaci od majitele budovy. Pokud jste vlastníkem nemovitosti, máte vyhráno, jinak můžete využít náš připravený formulář.

Poté, co technik nainstaloval internetovou zásuvku a v ní aktivoval internetové připojení, nastává čas, abyste k internetu připojili celou svou rodinu a domácnost. Pokud jste si neobjednali službu asistované instalace modemu technikem, využijte následující postup.

  1. Vybalte modem z krabice.
  2. Propojte modem s internetovou zásuvkou prostřednictvím přibaleného kabelu. Kabel se liší vzávislosti na typu modelu. Více informací v Centru péče.
  3. Zapojte modem do elektrické sítě.
  4. Umístěte modem na vhodné místo - ideálně uprostřed prostoru, který má Wi-Fi pokrýt do výšky zhruba 1 metr nad zemí. Není vhodné umístit modem do skříně, šuplíku či rohu místnosti.
  5. Zapněte modem stisknutím tlačítka. Typ tlačítka závisí na typu modelu. Více informací v Centru péče.
  6. Dopřejte modemu pár minut na plný start. Pokud je potřeba stáhnout aktualizaci, může jít o 5 - 10 minut. Plně připravený modem obvykle stabilně svítí kontrolkami a nebliká.
  7. Připojte svá koncová zařízení. Nepohyblivá zařízení - televize či stolní počítač - doporučujeme připojit ethernetovým kabelem, který je součástí balení modemu. Pohyblivá zařízení - telefon, notebook apod. - připojte k přednastavené Wi-Fi. Název Wi-Fi sítě a heslo naleznete na štítku na zadní straně modemu
  8. Pokud vám nevyhovuje přednastavená Wi-Fi, přihlaste se do ovládacího centra modemu z vašeho webového prohlížeče a změňte si nastavení dle svých potřeb
  • Název Wi-Fi sítě (SSID)
  • Viditelnost Wi-Fi sítě
  • Heslo pro připojení k Wi-Fi
  • Využívané Wi-Fi pásmo

Návody pro konkrétní značky a modely modemů naleznete v našem Centru péče.

Připojení domácnosti k internetu

Pro správné fungování služby je potřeba, aby byla zvenku na budově umístěna anténa. Její instalaci zařídí náš technik na vhodném místě po domluvě s vámi.

Jak probíhá instalace antény?

Během montáže antény je obvykle nutné provrtání zdi. Pokud nejste majitelem budovy, je vhodné získat souhlas majitele objektu s instalací.

Souhlas nám nemusíte dokládat, slouží pro vaši ochranu a dobré vztahy s majitelem objektu.

Při objednávce se s námi domluvíte na termínu, kdy vám technik přijde službu instalovat. K dispozici jsou 2hodinová časová rozmezí, v rámci kterých technik dorazí. Samotná instalace trvá cca 90 minut.

Instalační termíny nabízíme v pracovních dnech v časech mezi 8. a 19. hodinou nejdříve 3 dny po objednání služby.

Pokud vám vybraný termín instalace nevyhovuje, dejte nám vědět nejpozději 24 hodin předem na číslo Linky péče o zákazníky *77 nebo 800 77 00 77. Pokud u nás máte pouze službu Pevný internet, zavolejte nám na 800 77 77 31.

Co vás čeká při návštěvě technika?

  1. Termín istalace vám připomeneme den předem SMS zprávou.
  2. Technik přijede v naplánovaném 2hodinovém rozmezí, délka instalace je individuální podle podmínek na místě. Obvykle trvá zhruba 90 minut.
  3. Před začátkem instalace se s technikem domluvíte na umístění venkovní antény , modemu a technik zkontroluje, zda je u vás dostatečně silný signál.

Instalace zahrnuje: jeden průraz stěny, maximálně 20 metrů kableu pro propojení antény a modemu, úklid hrubých nečistot po dokončení instalace, zprovoznění a předvedení služby a předání předávacího protokolu.

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Otázky a odpovědi

Nejde mi vložit SIM

Nevíte, jak do svého telefonu vložit SIM kartu? Podívejte se do našeho Centra péče, kde máme návod přímo pro vaše zařízení. Nastavení krok za krokem pro konkrétní telefon.

Jak si SIM kartu aktivuji?

Pokud jste si SIM kartu pořídili v některé z našich prodejen, kolegové už vám ji aktivovali. V případě, že vám SIMku doručil kurýr, stačí zavolat na linku *77, čímž se karta aktivuje a můžete ji začít používat.

Co ovlivňuje rychlost mobilního připojení?

Na kvalitu datového přenosu má vliv několik věcí, jako jsou:

  • dostupná síťová technologie a síla signálu,
  • momentální vytížení sítě,
  • schopnosti zařízení, které pro připojení používáte,
  • čerpání datového balíčku - po překročení limitu může dojít k omezení rychlosti.

Zadal jsem 3x špatný PIN. Jak svou SIM kartu odblokuji?

V takovém případě budete potřebovat kód PUK. Ten najdete na kartičce, kterou jste získali společně se SIMkou. Stačí setřít šedé pole, kde se kód PUK nachází. Kód zjistíte i v Můj Vodafone. Jakmile PUK zadáte, SIM karta se odemkne a budete vyzváni k nastavení nového PINu.

Jak si změním PIN z přednastaveného 1234?

PIN si změníte v nastavení svého telefonu. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na nastavení telefonu krok za krokem, kde máme návod i pro váš přístroj.

Budou mi během přenosu čísla fungovat všechny služby?

Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.

Co dělat při ztrátě SIM karty?

SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.

Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Automatické nastavení internetu

Pomůžeme vám s nastavením vašeho telefonu. Stačí, když se přihlásíte do Můj Vodafone a v menu Nastavení služeb – SIM karta a telefon vyberete typ svého telefonu. Jako službu zvolte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.

Ruční nastavení pro pokročilé

Pokud víte, kde si připojení nakonfigurovat, použijte následující hodnoty:

  • přístupový bod (APN): internet
  • uživatelské jméno: nechte nevyplněno
  • heslo: nechte nevyplněno
  • proxy: nechte nevyplněno
  • port: nechte nevyplněno
  • typ autentizace: normální
  • kód země (MCC): 230
  • kód operátora (MNC): 03
  • protokol sítě: IPv4

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání volných jednotek?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Jak se převádí volné jednotky?

Nevyužité volné jednotky z hlasových, SMS a MMS balíčků vám na konci každého zúčtovacího období převedeme do toho následujícího. Jako první čerpáte nově nabyté jednotky a poté převedené. Pokud převedené jednotky opět nevyčerpáte, dál vám je už nepřevedeme.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Co ovlivňuje rychlost mobilního připojení?

Na kvalitu datového přenosu má vliv několik věcí, jako jsou:

  • dostupná síťová technologie a síla signálu,
  • momentální vytížení sítě,
  • schopnosti zařízení, které pro připojení používáte,
  • čerpání datového balíčku - po překročení limitu může dojít k omezení rychlosti.

Zadal jsem 3x špatný PIN. Jak svou SIM kartu odblokuji?

V takovém případě budete potřebovat kód PUK. Ten najdete na kartičce, kterou jste získali společně se SIMkou. Stačí setřít šedé pole, kde se kód PUK nachází. Kód zjistíte i v Můj Vodafone. Jakmile PUK zadáte, SIM karta se odemkne a budete vyzváni k nastavení nového PINu.

Jak si SIM kartu aktivuji?

Pokud jste si SIM kartu pořídili v některé z našich prodejen, kolegové už vám ji aktivovali. V případě, že vám SIMku doručil kurýr, stačí zavolat na linku *77, čímž se karta aktivuje a můžete ji začít používat.

Jak si změním PIN z přednastaveného 1234?

PIN si změníte v nastavení svého tabletu. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na nastavení tabletu krok za krokem, kde máme návod i pro váš přístroj.

Co dělat při ztrátě SIM karty?

SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.

Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Automatické nastavení internetu

Pomůžeme vám s nastavením vašeho telefonu. Stačí, když se přihlásíte do Můj Vodafone a v menu Nastavení služeb – SIM karta a telefon vyberete typ svého telefonu. Jako službu zvolte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.

Ruční nastavení pro pokročilé

Pokud víte, kde si připojení nakonfigurovat, použijte následující hodnoty:

  • přístupový bod (APN): internet
  • uživatelské jméno: nechte nevyplněno
  • heslo: nechte nevyplněno
  • proxy: nechte nevyplněno
  • port: nechte nevyplněno
  • typ autentizace: normální
  • kód země (MCC): 230
  • kód operátora (MNC): 03
  • protokol sítě: IPv4

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání datového balíčku?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Jaké minimální parametry musí počítač splňovat?

Potřebujete počítač se systémem Microsoft® Windows® 10, Windows® 8, Windows® 7 (doporučená aktualizace SP1), Windows Vista™ (doporučená aktualizace SP2 ) nebo Windows® XP (doporučená aktualizace SP3) nebo Apple Mac se systémem Mac OS® X 10.6, 10.7, 10.8, 10.9 a 10.10 (Intel®, všechny s nejnovějšími aktualizacemi) nebo počítač se systémem Linux Ubuntu 11.10/10.10/10.04, openSUSE 11.4/11.3, Fedora 16/14, Debian 6.0/5.0, Mandriva 2010.2, Red Flag 7.0. U počítačů se systémem Linux se mohou vyskytnout určitá omezení.

Program potřebuje alespoň 100 MB volného prostoru na pevném disku a operační paměť 256 MB RAM. K dispozici musíte mít i volný USB port, do kterého modem připojíte.

Máte problémy s připojením přes USB modem?

Vyzkoušejte následující kroky:

Co dělat při ztrátě SIM karty?

SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.

Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání datového balíčku?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Jaké jsou základní parametry modemu?

Wi-Fi modem Huawei LTE CPE B310 je zařízení, které kromě modemu obsahuje celou domácí bránu, včetně směrovače a firewallu. Podporuje všechny technologie a pásma, na kterých běží náš 4G LTE i 3G internet. Zařízení je přenosné, můžete jej zapojit do zásuvky doma, na chatě nebo třeba v kanceláři.

K modemu můžete připojit až 32 zařízení přes Wi-Fi v různých místnostech, další 1 přístroj ethernetovým kabelem.

Modem lze jednoduše a pohodlně spravovat jak přes mobilní aplikaci Huawei HiLink, která je dostupná pro operační systémy Android i iOS, tak přes webové rozhraní.

Technické specifikace
Rozměr: 126 x 181 x 36 mm
Hmotnost: 226 g
Standardy Wi-Fi: 802.11 b/g/n
Podpora externí antény
Obsah balení: modem, ethernetový kabel, napájecí adaptér, manuál k připojení (zvládnete sami bez pomoci technika)

Uživatelskou příručku a další informace k modemu Huawei LTE CPE B310 naleznete v Centru péče.

Je tarif neomezený, nebo má datový limit?

Ve většině případů vaše surfování nijak neomezujeme. Při prohlížení webových stránek, sociálních sítí, přijímání a odesílání e-mailů nebo třeba při internetovém volání (Skype, Google Hangouts apod.) vám internet vždy poběží maximální rychlostí.

Pouze na následující činnosti platí měsíční datový objem 30 GB, po jehož dosažení můžeme omezit rychlost stahování i odesílání na 256 kbit/s:

  • stahování a odesílání datových souborů (sdílení torrentů, stahování ze služeb jako Ulož.to, LeteckáPošta, HellSpy apod.)
  • přehrávání videa (např. YouTube), internetová televize (např. iVysílání, Stream.cz), online rádio.

K omezení rychlosti nemusí dojít, pokud je kapacita sítě v dané lokalitě dostačující. I tak bude 30GB limit stačit většině uživatelů, kteří jsou zvyklí na pevné internetové připojení.

  • Pro lepší představu, kolik dat měsíčně spotřebujete, využijte naši Datovou kalkulačku.

Podrobný výčet služeb, na které může být aplikováno zpomalení, uvádíme v přehledné tabulce v Právních podmínkách služby.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání volných jednotek?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Pomohly vám informace na této stránce?